Söta lilla Mormor....

Min mormor fyller 82år, det är många år, tänk vad mycket man varit med om på 82 år. För mig så känns det som om inget fanns när hon var liten och under de här åren har hon varit med om TV, mobiltelefoner, Datorer...ja allt nästan bilar!!
När jag var liten var jag alltid hos mormor, jag var med på semester till hennes älskade Gotland, Vi plockade blåbär i skogen, jag bodde hos henne för hon bodde i stan och på samma gård som min bästis och så gör hon de bästa bullarna i världen och de godaste pankakorna!!!!

Nu önskade hon sig ett kalas med vackra tårtor:)......Dom fixade jag!





Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Vackra lilla mamma, grattis! Jag tror hon blev jätteglad och överraskad. Jättefina tårtor Linda. Mamma skulle ju vilja ha kalas hemma och alldeles själv, som förr, men det går ju inte längre. Både jag och mormor tackar för hjälpen, och att alla ville komma och gratta henne. Puss och kram.

2010-09-26 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0