Vänt på hotellet....

Snabba ryck, vi han knappt lämna väskorna på hotellet innan vi skulle i väg till första showroomet...en granfabrik....verkligen det Karin och jag gillar bäst att titta på=) Som tur var fanns det faktiskt lite annat smått och gott.
Jag kan ju inte direkt visa vad vi köpt eller tittat på, för vi vill ju vara ensamna om det vi hittar....Men jag kan ju alltid ge små smygisar och små hintar om vad som kommer till nästa jul. Just det vi är ute i god tid, för det är nästa jul, alltså jul 2011 som vi ska köpa in till. Men jag kan också lägga sådant som vi absolut inte ska köpa....hihi då får ni gissa!




Mycket konstigt var det här, mycket som inte var vår stil...Men den som söker han finner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0