Extra jobb...




Kompisar har köpt ett nytt hus, och ska narurligtvis sälja det de nu har. Och vem frågar man om hjälp med lite styling då.....Mig så klart!
Har ju tyvärr inte så  mycket större saker som möbler att jobba med, för ska man styla på riktigt så behöver man typ ett helt garage med saker att använda. Nu har ju jag en hel butik, så lite fick jag i hop. Jag kunde ju säga ta bort det här, flytta på denna, plocka ur här, röj här, ta bort de gardinerna mm. Och så kunde jag fixa alla fönster och små duttidutt, pynt, ljuslycktor, filtar, kuddar, mattor( by the way...alla fina mattor kommer från Mattkap i Söderköping) tavlor mm. Med de små medel jag hade tyckte jag jag fixa det helt ok.
Men vissa saker jag gjort i ordning kom fotografen och ändrade på...typ la en röd kudde där det skulle vara lila, tog bort det fina ljuslila överkastet som jag lagt så fint på sängen och ändrade på alla kudar mm. Sen kan man ju undra om de är lite blinda, när de inte kan ta bort saker som är vissna och absolut inte ska synas på kort!
Ja ja  är ni intreserade av ett lagon stort hus på perfekta barngatan mitt i Smedby, kolla då in detta hus och lägg ett bud eller i varjefall gå på visningen....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0