Längtar...

Jag älskar verkligen julen och allt som hör där till. Jag har redan köpt alla julinspirerande tidningar jag kunnat hitta. Bara gör att få in känslan.
Självklart blir aldrig julen och just julafton som jag tänkt mig, jag vill att den ska vara så där härligt ljuvlig och alldeles, alldeles underbar.....Lugn , mysig, skön och fantastisk...Men tyvärr brukar våra jular vara rätt kaotiska, miljoner julklappar, uppspelta barn, stirriga mammor och massor av  folk.

Men jag har alltid förhoppning om en sagolik jul....så kanske en dag!!



Kommentarer
Postat av: Cat

Den sagolika julen kommer nog först när barnen är så pass gamla att de inte orkar hålla igång hela dagen... Om de inte blir som jag var och börjar klaga över att sitta fast med släkten hela dagen istället ;)

2010-11-03 @ 19:04:26
URL: http://jagstamparpaditthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0