När...

Den här veckan ger sig visst aldrig. När ska jag kunna gå tillbaka till jobbet och vara med och julskylta med allt snyggt och fint jag köpt in. Jag är hemma i dag igen, nu ligger stora killen med magsjuka så det är ju inte mycket att göra. Jag vill så gärna till jobbet, men istället får tjejerna klara sig utan mig....Och det vet jag att de gör, har hört ryckten om att det blir jättefint och härligt juligt. Men det är klart att jag vill vara där och peka och säga min mening...Som jag alltid gör, som chefer ska göra=) .....
Jag försöker sysselsätta mina tankar här hemma genom att städa, men det hugger i mig varje gång man går förbi där korgen stod, förut gick jag förbi vardagsrummet och det låg en filt på govet...konstigt hur det precis kunde se ut som henne. Jag var till och med tvungen att gå tillbaka och kolla, fast jag vet att det inte kan vara hon.

Tur att jag i eftermiddag ska få åka och jobba en sväng på Göta`s, det är julmässa för oss handlare där i helgen och jag har lovat att hjäpa till och dekorera lite. Så fort Patrick kommit hem ska jag ge mig av...Ska bli skönt att få tänka på annat.

Nu ska jag nog städa en garderob...kan ju alltid behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0