Totalt slut...

Jag kan inte med ord beskriva hur trött jag är, det värker i hela kroppen och huvet tror jag exploderar snart. Migrän för tredje gången denna veckan, det känns inte bra. Och i dag har jag ätit alldelles för många munkar så jag känner mig tjock och illamående!!!!
Man kan ju undra om något är bra..... Och faktiskt måste jag säga att marknaden i dag var väldigt bra, mycket folk och massor av sol. Och det gör ju så folk blir shoppingsugna, så vi sålde massor av blommor i dag. Vi hade ju  Pelargoner, streptokarpus, gerbera, campanula och engelska pelargoner till ett super pris, välj 4 för 100 kronor....Dessa blommor ligger ivanliga fall på mellan 49 till 95 kronor styck. Så verkligen rena fyndet för de som shoppa loss. Men är det marknad så är det!!!

Nu ska jag gå och somna i soffan, vi ses i morgon!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Liselott

Såg dig i solen, du var så trevlig mot dina kunder!

kram

2010-05-02 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0