Över...

Ja då var morsdag över,blev ju bra väder till slut och jag tror de flesta kom på att det var morsdag.  Lite konstigt är att min lilla familj glömde det...kanske inte kan skylla på killarna de är ju rätt små...men mannen???? Så som jag tjatat om det, måste gått in i ena och ut i andra. Sånt är livet...det blir ju fars dag snart också;)

Jag och min mamma jobba hela dagen i dag, så vi han inte att fira direkt heller men hon fick en bukett på alla "slatt blommor" vi hade..för det var det ända vi hade kvar när vi skulle gå hem!!!
Fast jag har också baka 4 tårtor i kväll som hon ska ha på sin tjejkväll i morgon. Och jag vet att hon är glad att slippa tänka på det, så vi får se det som en lite morsdags present.

Ja då är det bara att ta nya tag, nästa vecka är det massor av brudar till helgen. Och veckan efter det är det studenten...Tur att man inte är syslolös.


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Okej! Hur länge har ni öppet på vardagar? Jag jobbar nämligen till 17 i Norrköping..och kan tänka mig att ni bara har öppet till 18?

2010-05-30 @ 23:08:53
URL: http://beatas.se
Postat av: karin

Härligt jobbat!!! Du var inte den enda som blev "glömd".... kram

2010-05-31 @ 07:37:32
Postat av: Karin

Du har så fin blogg och härliga recept, enda problemet är att jag inte kan läsa dina inlägg eftersom de är på mörkgrå bakgrund med grå text, vet inte om det bara är jag som har det problemet men önskar att det går att göra nått åt... för jag vill så gärna läsa din blogg.

2010-05-31 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0