Med eller utan...

Vår 1:a Maj brud får ett väldigt stormigt väder, för oj oj oj vad det blåser här i dag.
Men visst är det väl så att kärleken övervinner allt!

Hennes bukett är rund handbunden, gjord av Vendela creamros, Akito vitros, vit ranunkel och lime dubbel prärieklocka. Och så har jag med pärlemonålar fäst murgröna rankor slingrandes runt och över buketten...

Det är så lätt att variera buketter, bara genom olika grönt, nålar, band och andra detaljer. Jag tycker buketten är jättefin som den är utan någon dekoration, men jag tycker också att den är fin med murgröna och nålar. Vad tycker ni.. finast med eller utan murgröna?



Kommentarer
Postat av: Ewa

Finast utan, definitivt.

2010-05-01 @ 13:17:11
Postat av: Liselott

Svårt val...men utan väljer jag nog.

2010-05-01 @ 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0