Håll tummarna...

Jag har i dag trotsat kylan, jag har planterat hela baksidan full med sommar blommor. Jag vill inte att det ska vara så här kallt, jag brukar alltid plantera till den här helgen så varför bryta trenden. Men i Söderköping var det ca 3 minus i går natt, men det måste gå. Alla lådor och krukor är planterade och det blev så så fint. I år valde jag blommor i hallonrött och varmrosa, jag har utgått i från min favorit...jo ni vet, Mårbacka pelargonen!!!
Ni ska få se hur fin det blev...och höra om det klarar sig..Se mig som en försökskanin, går det bra med mina blommor så är det fritt fram!!!

Nu ska jag sova, undra om man ska ta långkalsonger i morgon eller inte:))

Kommentarer
Postat av: Morfar

Och hur gick det? Tog frosten Dina blommor det var ju ett par grader kallt i natt.

2010-05-12 @ 11:45:50
Postat av: Linda

Svar. Ja då det gick så bra, men jag är nog orolig ett par nätter till. Men på landet är det väl för kallt än?

2010-05-12 @ 22:25:47
Postat av: Petra

Jag har inte vågat sätta mina kaskadpelargoner i blomlådorna än.. Vad tror du?

2010-05-13 @ 14:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0