En liten skillnad...

Det här är ett smak prov på en kommande bukett, en av våra före detta tjejer på Akleja ska snart gifta sig...hon lämnade oss för kärleken i Göteborg. Men det är klart  hon kom till oss för att få sin bukett gjord, en gång Akleja alltid Akleja....hihi
Men jag får ju prestations ågest att göra en bukett åt en florist och då en väldigt duktig florist. Jag vet att jag kan och jag ska göra mitt yttersta. Men så är det ju det där med färger och färg beskrivningar, alla ser färger på olika sätt, laxrosa, lavendellila, gammelrosa, smuttsrosa, creamvit, mm mm....
Nu ska den här vara smuttsrosa, vad tycker ni och framför allt du Josefina, vilken är mest smutsrosa?




Skillnaden är vit eller creamrosa(ännu en färg beskrivning) luktärt.....

Kommentarer
Postat av: Liselott

Den översta såklart!

2010-05-11 @ 21:44:15
Postat av: Anonym

haha=)...japp...nu ska ja allt se vad min f.d. chef går för=) nej vars..det blir jättebra linda...den översta med creamluktärt tycker ja ser toppen ut...det är ju klart att akleja ska göra buketten...du är ju bäst!

2010-05-11 @ 22:49:44
Postat av: Anonym

Svar: Vad snäll du är...Jag tycker också den med creamluktärt, och jag tror inte det blir bra med pionen tror att den blir för rosa till. Men jag håller koll om jag hittar någon bra.

2010-05-12 @ 22:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0