Min lillebror....

Jag har en lillebror, en ganska liten lillebror om man jämför med mig. Han fyller 12 i dag, så han skulle igentligen kunna vara min son..hihi Ja nu är han ju inte det utan vi är syskon, och vi har en riktig "syskonkärlek"...dvs bråkar jämt...vi tycker väldigt olika(kanske för att han är 12 och jag 3 gånger mer). Mina killar älskar honom frukansvärt mycket och tycker han är fantastisk, underbar och helt klart den bästa som finns, han är deras idol och hjälte.

Grattis skitunge, ledsen vi inte kunde fira dig i dag..men hoppas du vill komma till oss nästa lördag och dubbel fira med Olle istället...

Hoppas det varit en bra dag...kramar från stora stora stora syster och killarna.



Bästa maten på legoland...visst?

Kommentarer
Postat av: lucas

tack syster, klart jag kommer för jag inte har fått min present hehehe skoja bara, saknar er alla kram Lucas

2010-03-06 @ 18:23:16
Postat av: mamma

men Linda fyller du 48 år den 26:e? Jag känner mig nog lite gammal men....

2010-03-06 @ 18:35:12
Postat av: mamma

George kom förbi och sa att du har rätt, man kan skriva så, förlåt, jag ger mej.

2010-03-06 @ 18:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0