En tjock vän....

Jag har en vän, min bästa vän....hon är bra tjock just nu och har så tråkigt....Hon har gått övertiden med 10 dagar, "ungen" vill visst inte komma ut, och jag tror hon håller på att dö av trisstess. För igår fick jag skäll för att jag inte uppdaterat är på bloggen...typ: jag är asless på det där hjärtat, skriv något nytt. Och ofta ringer hon och säger..säg något kul, mycket kul jag har att berätta som bara jobbar!!
Jag förstår dig, jag gick ju över 21 dagar och det är nog fan de längsta dagarna på hela livet...skit jobbigt är det, tung är man, stor är man, ful är man , tjock är man, sova kan man inte och man vill inget annat än att "ungen" ska ut. Tänk att varje morgon vakna och tänka, idag kanske...och på kvällen..nähe inte i dag heller...

Jag ska göra mitt bästa för att hålla dig lite sysselsatt, tänker på dig hela tiden.( och håller tummarna för att det som stack upp, var något helt annat än det vi tror)

Kram vännen!


Kommentarer
Postat av: karin

TACK!!! för att du förgyller my life!!!! Jag är skit uttråkad sååå sant men imorgon 08.15 kanske det händer nåt!!! Kram love you

2010-03-11 @ 08:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0