Det ska vara vackert...

Det är väldigt svårt att visa och skriva om begravningsblommor, just för att det är en känslig händelse. Men jag vill visa att man kan göra så mycket vackert till en begravning, och det är ju just det det ska vara..vackert harmoniskt och minnesvärt. Jag och mina tjejer är alltid väldigt noga med  vårt sorgbinder, vi vill att det ska se stilfullt och vackert ut, vi kör aldrig iväg något som vi inte är nöjda med....vår tanke är alltid- skulle jag själv vara nöjd med med blommorna om det var jag som beställt dem. Är vi det, så tor jag att vi gjort ett bra jobb.

Här har vi gjort en oasis krans täckt med blommor,  med en känsla av vår och sommar. Ljus är alltid vackert tillsammans med blommor och det skapar ett lugn under begravningen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt fantastiskt vacker, ni är otroligt duktiga. Ni har den rätta känslan i alla stunder, vare sig det är sorg eller glädje.

2010-03-23 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0