Oj oj oj...

Stressigt i dag. Och vissa dagar är inte gjorda för att gå bra....

I dag är jag ju både florist, konditor och mammma... Har gjort klart tårtorna 3 stycken blev det och levererat dem. Jag har varit på skolavslutning och sett min stora snygga kille sluta förskoleklass. Och nu är det butiken och student och brudbuketter som gäller.

Till råga på allt kom jag nyss på att jag inte ätit något sedan i går lunch !!!


Killarna är examens fina från Evaboden. Adam har skjorta, chinos shorts och munkjacka från deras nya super tuffa märke Grunt. Och Olle har tröja från Mex och shorts från Villervalla.


Kommentarer
Postat av: Liselott

Inte ätit sedan igår lunch??? Jag kan slå vad om att en kaka, bulle, muffins eller en och annan godisbit har slunkit ner i magen!!

2010-06-10 @ 15:45:15
Postat av: Anonym

finaste killarna, vad brun adam är. brun utan sol till avslutningen eller?? Krama dom från moster!

2010-06-10 @ 16:52:56
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0