Lyckat...

Nu är vi i full gång, bra går det och fint blir det. Och jag måste säga bra jobbat till chefen, mycket snyggt har han hittat. Visst en del saker har vi ratat totalt.... Men det kommer bli en kanon monter. Jag kan lätt fylla min butik till bredden och lite till.
Kineserna har denna gång fattat Karins och mina ritningar på krukor, de ser ut som vi ville och färgerna är helt underbara.

Är nöjd, väldigt nöjd....Tyvärr kan jag ju inte visa så mycket, ska ju vara en överaskning när vår 2011 katalogen går ut till alla butiker. Men jag kan lova att ni butiker kommer inte bli besvikna, släng alla andra kataloger och sattsa på Caesar Collection!

Varmt har vi så dricka bör man....

PS: man ser lite om man tittar noga!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma iza

Mycket snygg grön färg på krukorna i bakgrunden! ;) Mycket roligt att se vad de blir till våren! =)

2010-06-15 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0