Back to Work....

Så där ja, vad en vecka går fort. Nu är man tillbaka i Akleja vardagen igen och allt är som vanligt. Blommor ska vattnas, snittet ska i vatten, butiken ska städas, sopor ska köras....ja fullt upp alltså!
Och det värsta av allt, ingen lagar middag till mig...Jag måste tänka ut själv vad vi ska ha...ujuj vad jobbigt, har blivit bortskämd den här veckan.

Choklad beroende har jag också blivit, har nog aldrig ätit så mycket marabou kakor som denna vecka. Har nog smakat alla sorter som finns, och endel flera gånger...och jag menar då inte en bit ev varje...mer en halv 200g's.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Tydligen ine bara jag som är snaskoman.

2010-06-21 @ 13:32:41
Postat av: Liselott

Mjölkchoklad med dajmsmak är godast, eller hur?

2010-06-21 @ 17:59:19
Postat av: linda

den är god, men digestiv är bäst...

2010-06-21 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0