Med barn....

Hur i helvete kan någon ha mage att säga... måste vara extra varmt för dig som magen putar på också....Näähä du jag är inte med barn sa jag...oj så fel jag kunde ta...Ja verkligen, nu ska jag faan inte äta på en vecka...Fast igentligen skulle jag inte bry mig, för det ser INTE ut som om jag är med barn. Men det är rätt svårt att släppa!

Verkligen ingen bra dag i dag, varmt så in i h....All personal på semester, eller lediga, och så fruktansvärt mycket att gör...Vilket är jätte bra och jätte kul, men i denna värme så blir det lite smått kämpigt att hinna och klara allt. Och så till råga på allt denna fråga, humöret steg inte direkt av den!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Det var fräckt sagt!! Smalare än dig kan man nog inte vara!



Hoppas att du hinner med våra blommor i alla fall :) Litar på dig :) KRAM!

2010-07-22 @ 18:51:05
Postat av: Anonym

en smäll på tjäften hade passat, du ser jättefin ut! Du är jättefin! I dag var du nog lite snyggare än vanligt till och med! kram

2010-07-22 @ 21:05:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Liselott

Lite halvkul... :))

2010-07-22 @ 21:17:30
Postat av: Anonym

vad är det som är halvkul med det? inte kul, tänk dig själv att få den i ansiktet!

2010-07-22 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0