Ingen vanlig dag...

Nä idag är igen vanlig dag för i dag är det min morfars födelsedag. Idag blir han 80 år så imorgon blir det stor kalas i Karstorp, klart man ska fira när man fyller 80. Så i kväll har jag stått i köket och bakat, för tåtor måste man ju ha. Och jag kan inte välj så jag gjorde ett par stycken...någon kanske inte blir som den skulle..

Var rädd om dig morfar, jag älskar dig, du är min bästa morfar och jag vill ha dig länge länge!


Det finns en till här hemma som älskar dig...gissa vem?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja han är bra fin våran morfar!

2010-07-30 @ 22:13:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Liselott

Mor- och farföräldrar ska man vara rädd om! Vad snällt att du tar dig tid och bakar dessa tårtor (eller det är junästan ens plikt, om man kan baka så bra som du)

Ha en underbar fest för er morfar...Gratta honom från mig!

2010-07-31 @ 09:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0