En vecka går så fort...

Hemma igen, fy vad fort en vecka går det känns som vi åkte i går. Men oj vad vi haft det härligt, verkligen semester allt har varit serverat och fram dukat, solen  har lyst och vinden fläcktat, vattnet varit varmt och barnen snälla( nästan hela tiden )....Jätte jätte skönt!

Något bloggande blev det inte, fungerade inte riktigt som jag ville men jag kan lova att jag försökte. Så nu får jag ta i fatt. Ni kan förstå att jag tagit mycket blider jag som är galen i att fota, så ni får stå ut med mycket barn och semester bilder nu...får göra en semester bomb.

Till baka till vardagen...I morgon jobb, hämta hund, handla, packa upp, tvätta och så klart blogga!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Äntligen!!!! Har saknat dig!!! Och jag kände inte igen dig... trodde du var en exotisk kvinna från nåt land långt bort i fjärran lite neger utan afro!!!

;-)

2010-07-08 @ 23:46:44
Postat av: Frida

Åh jag blir så lycklig när jag ser er. Ni ser så lyckliga ut! :) stay happy

2010-07-09 @ 10:32:36
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vilken jättefin bild på er alla. Härligt det ser ut. Välkommen hem till arbetet igen... Kram

2010-07-09 @ 19:57:28
URL: http://linneasblommandevarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0