Nyårslöfte....

Hmm är det någon mening med att ge ett sådaant? Håller man det? blir man bara besviken? blir andra besvikna? Det är klart man kan ju ha en bra början på året, starta det bra, sen får man se hur det går...
Jag ska i så fall ha ett nyttigare, hälsosammare liv, med mindre bilring!!!
Vara gladare, vara lyckligare, mindre irriterad, ha roligare, njuta av livet, inte stressad, vara snäll, vara en bra chef, vara en bra mamma, vara en bra fru, göra roliga saker, absolut resa, inte somna i soffan, inte ta så mycket treo....

Och jag hoppas att det då ska ge...... att jag ska må bättre, att affären ska gå bra, att alla runt mig ska trivas och må bra, att livet inte bara rinner iväg, att jag kanske kan uppskattas lite, att jag har mindre ont i huvudet, att det inte ska tjuras och att alla jag älskar ska känna att jag verkligen älskar dem....

Vad tror ni...skulle det funka eller är det för mycket begert av det nya året???

God fortsättning...kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Åh, tack!! Vad glad jag blir :)

Man måste våga låta livet gå vidare även om det känns som om man är i djupaste helvete...



Allt bra med dig? :)

2010-01-01 @ 12:28:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: My Isoniemi | Fotoblogg

Svar: Tacktack!

Jättefina blommor du har här på bloggen! :D

2010-01-01 @ 15:27:10
URL: http://mysfoton.blogg.se/
Postat av: ulrika

Linda, jag önskar dig allt gott under 2010 och hoppas att ditt år blir riktigt bra, det är du väl värd! Glöm sen inte av vilken fantastisk människa du e.

kramar

2010-01-01 @ 16:48:53
Postat av: Frida

Du ÄR allt det där! (kanske bara inte så nyttig, men det ligger ju i familjen) Att du inte tar dig tid att inse det!! Du har mycket att ge, jag vet det. Ta dig tid att ge, om det är det som kommer göra dig lycklig. Se till att hitta lyckan, du har allt du behöver till det. Jag älskar dig!

2010-01-01 @ 19:30:12
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag känner igen allt det där, men Linda Du kan inte göra mer, jag tror bara att du behöver känna lite mer uppskattning. Då skulle du kunna släppa lite på din press, att alltid vara den som fixar allt. Det där med bilringen kan ju vara något att bita i.Du har inget stort problem där, men jag förstår hur du tänker. Du är ju ganska lik din mamma på många sätt, och du ser ju hur det kan gå. Kram gumman, jag älskar dig och uppskattar dig.

2010-01-01 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0