Nä nu är det dags....

Nu var jag tvungen att lägga till en ny kategori....Jag märker att mycket jag gör och skriver om handlar ju om mitt "andra jobb" Caesar Collection, De sista två veckorna har jag ju bara jobbat borta, har inte varit på Akleja med en en halv dag. Caesar är kul, jag får göra något annat, känna att jag kan något mer än att bara vara en stressand och hysterisk chef...här får jag skapa och forma mina ideer på ett sätt som jag aldrig annars hinner. Det kan vara jobbigt och rörigt att hinna båda, för Akleja finns ju alltid i mina tankar på alla sett och Ceasar måste jag hinna med för det vill jag och jag vill designa, vara med och välja vad som ska säljas och vara kreativ. Jag är glad för båda mina jobb, men önskar att jag hade 48 timmar på varje dygn...

SÅ NU LÄGGER JAG TILL CAESAR COLLECTION!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0