Inte sant...

Fick länma in bilen på service idag, och fick efter lite styr låna en bil av dem så jag kunde ta mig till Söderköping...Fick nyckeln och en isskrapa med mig från kassan...skrapar blien och ska åka...smidigt, hur kan de låna ut en bil helt utan bensin?????
Tog mig till första bästa mack och måste stanna  och gå ur för att hitta tanklocket...kör fram...hur sjuttan öppnar man locket....och vad sjutton ska jag tanka....får ringa och fråga och de kan inte ens be om ursäkt för att det inte var en gnutta bensin...utan bara säger oj då, hoppsan vad tokigt men tanka du 95....TACK!!
Skulle varit kul att komma till Söderköping men inte tillbaka, då skulle jag väl fått betala för en bärgning också....

Nu ska jag åka och lämna tillbaka den....

Kommentarer
Postat av: Liselott

Livet är tufft!

2010-01-27 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0