Mina prinsar.....

Idag ska jag hämta mina killar tidigt, det händer inte ofta. Oftast så kommer jag hem när Olle redan sover och Adam ska gå och lägga sig, så vi får aldrig så mycket tid tillsammans. Men nu ett tag framöver är det bara vi tre, pappa ska i väg och jobba och ligga borta hela veckorna, så vi får klara oss själva...eller inte riktigt, hela släkten blir involverade i hund och barn, dagis och skolhämtning och kisspromenader.
Adam sa i morse, aså vi klarar oss, vi ska vara snälla och lyssna på dig och det är ingen fara för du gör ju bästa chokladmackorna!!!!
Så jag antar att det är lugnt alltså....



Frågan är bara hur jag ska hinna med jobbet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0