Japp nu är det julvecka....

Det betyder tidiga mornar och sena kvällar. Men det är kul, kul när det är liv och rörelse i butiken. Oftast är det lite halv kaos men när man har löst allt och fixat allt på kvällen känner man sig så nöjd. Här i Sörping vräker fortfarande snön ner, det är helt sanslöst så mycket det kommit sista dygnet. Det är verkligen mysigt och julhärligt, men visst skapar det en hel del problem också. Men det löser sig, "allt löser sig bara det blir is"...som morfar brukar säga.

Jag har önskat mig en snöbortse till bilen....jag tror jag behöver en. Så här såg det ut när jag åkte i morse!




Kommentarer
Postat av: Liselott

Ni är så duktiga som sliter nu i jul! Det är roligt att komma in på Akleja...prata lite, jobba eller handla. Du är alltid trevlig Linda...Jag tycker om dig!

2010-12-20 @ 21:45:31
Postat av: linda

Tack du är gullig du Liselott....Jag tycker om dig också!

2010-12-21 @ 07:13:37
Postat av: Anonym

Det känns ju inte så säkert att ta kort samtidigt som man kör bil i värsta snökoaset. Tänk om, gör rätt.

2010-12-21 @ 10:48:46
Postat av: Liselott

Självklart stod Linda still med bilen när hon tog kortet!!

2010-12-21 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0