En tanke till en annan florist....

Jag känner en tjej som är florist och har en jättefin butik i Härnösand Etage blommor. Jag ger henne en liten tanke i dag, just för att julveckan är jobbig och för att det inte blir lättare när oturen slår in och allt krånglar och jävlas.

Jenny kämpa på och som någon sa till mig en gång när allt jävlades...Bakom molnen finns solen!
Julen är snart över och då är det ett helt år till nästa.....Och i januari får vi lite avbrott från vardagen på Formex.

Gå in på Etage hemsida och blogg, den är jättefin så hon kan verkligen ge er alla lite extra inspiration. Och kanske ni kan ge henne en fin kommentar...För fina kommentarer gör dagen så mycket lättare. Och jag vet ju hur gulliga ni kan vara mot mig.

www.etageblommor.se

Kommentarer
Postat av: jenny söderberg

Tack Linda! Du har helt rätt där. När en kund ger beröm är det som bränsle för mig, och den räcker lääänge :)ser verkligen fram emot Formex mässan !! :) Tänker frossa hos Caesar Collection ;) med varor alltsåå. OCH jag är jättenöjd med julen i vår butik. Nu ekar det lite :/ som det ska vara. Ha en trevlig nyår, för det skall jag ha! Kommer att fira med bl.a Åsa från Floristhörnan i Sundsvall :)

2010-12-25 @ 20:43:11
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0