...

I bland undrar jag om det är meningen att livet ska vara så är, just så som det är nu , ska det vara så hela tiden i all framtid. Ska det alltid vara mer motgångar än det ska vara lycka. Ska det aldrig vara lätt. Ska man aldrig få känna sig till ro, lugn, stabil, lycklig och lättad. Ska man alltid få kämpa, kämpa, kämpa för att få svar, och inte ens då bli hörd. Ska man alltid vara förrvirrad och frustrerad, ha en klump i hjärtat. Aldrig känna sig klar, alltid stresssa för att hinna och ända inte hinna.
Jag vill att det ska vara som på film, lycklig film....Så där töntigt lycklig film som man tjuter i slutet på. Men det finns inte, livet som är på film, kan inte finnas.

Jag har ett bra liv, jag har det jag vill och säkert lite där till...men än då fattas det en liten bit.

Jag rör bara till det, men ibland brister hjärtat. Jag har någon jag älskar, som är en del av mig, som älskar mig men inte säger det så någon annan hör. Det är den finast någon..som vill att allt ska vara bra, som bryr sig om andra och värderar vänner högt, men inte klarar det, som bara ställer till det och i stället får allt fel. Någon som vill, vill vill....Och jag gör allt  och älska någon helt ovärderligt, men det hjälper inte.

Vad ska jag göra och varför ska det vara så svårt.

Endel förstår och så småning om kommer jag förklara.

Kommentarer
Postat av: sis

Jag älskar er så ofantligt mycket, att läsa det här gör så så så ont i hjärtat, inte för att jag inte visste för jag vet och jag känner med er varje dag. Jag vill så mycket men åstakommer så lite, jag/vi finns här för att hjälpa er men det kan hända att vi behöver vägledning! Kram kram

2010-12-10 @ 23:44:36
URL: http://blogg.mama.nu/steinerwife/
Postat av: Liselott

Det är jobbigt, men det är nog svårt att bara få allt att vända. Däremot kan ni hitta nya tänkesätt coh vägar... Livet är tufft! Men har man varandra och tar tillvara på det, samt inser hur mkt kärlek kan övervinna det mesta så fixar man det. (Lättare sagt än gjort)

Kämpa på, det blir bättre...(jag vet) hjälp och stöttning finns...det är dock viktigt att ta emot den. Ni är inte ensamma.



Kram kram kram

2010-12-11 @ 11:33:21
Postat av: Frida

Jag vill vill vill hjälpa till så mycket. Tänker jämt på er och önskar jag kunder underlätta varje sekund. Ni är, efter all slit, värda lite ro. Jag finns ALLTID i närheten och tvekar aldrig! Lav ya sis

2010-12-11 @ 12:55:56
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Lena

<3

2010-12-12 @ 07:49:11
Postat av: Karin

Massa KRAMAR!!!! Forsätt kämpa!!! Till slut kommer allt lugna sig!!! DU HAR JU REDAN TAGIT MÅNGA STEG PÅ EN LÅNG OCH KROKIG VÄG!!!!! Och du vet att vi är många som stöttar å älskar er!!!! Love you min FINA vän <3

2010-12-12 @ 18:04:44
Postat av: Gabriella Eriksson Cabrera

Hej!

Känner dig inte alls, utan får bara glimta in hos dig på din fina blogg.

Men det är aldrig kul att höra att nån har det jobbigt. Önskar dig allt gott och hoppas allt löser sig till det bästa för dig!

Styrkekramar!!

2010-12-12 @ 20:52:23
Postat av: mamma

Känner Dig och Er mycket väl, och vet vad ni går igenom. Vi säger alla att vi finns här för Er, men det är så svårt att hjälpa. Det svåraste av allt, - vi ser bara all kärlek och kan inte riktigt förstå. Fortsätt bara att finnas där, ta de motgångar ni får med mod. En dag förstår folk hur fel de haft och hur fel de handlat. Älskar Er, mamma.

2010-12-13 @ 06:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0