Adventspresent...

Igår var vi bjudna på luciafirande hos goda vänner, mycket trevlig och lång kväll. Uj så sent det kan bli och vilken bilresa hem...något man kan skratta åt framöver.

Men jag tycker då att man ska ha något med sig när man går bort. Och jag ville kombinera lite. Vi har denna fina kakburk i glas med trevåningar i butiken. Jag gillar den så mycket och tänkte att jag skulle fylla den med julgodis och ge den som gåbortspresent, för tom är den ju inte lika kul att ge bort.
Så sagt och gjort, på fredagkvällen efter jobbet gjorde jag tre sorters godis och fyllde den. Sen dekorerade jag locket lite för att få en julig känsla.

Jag tycker jag lyckades och den blev väldigt uppskattad, både godiset och burken.....



Kommentarer
Postat av: Kari

Den kakeboksen var fin! Vet du om det er noen forhandlere i Norge?



Kari :-)

2010-12-12 @ 22:24:11
Postat av: Sandra

Men oj vilken fin! En sån skulle jag vilja ge bort. Vad är det för märke på den? Tänkte var man kan tänkas hitta en sån om man inte bor i närheten av eran butik? :)

2010-12-13 @ 00:39:14
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: linda

Ja ni jag kan tyvärr inte säga vem som har dem, men de som säljer dem heter Interiörhuset, så prova och ring dit så kan de säkert svara 0301-43300. Lycka till

2010-12-13 @ 12:35:41
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej. Tack så mycket. :)

2010-12-13 @ 13:39:08
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0