Nio år....

I dag är det vår dag....I dag är det nio år sedan vi gifte oss, inte klokt vad tiden går. Den dagen började precis som den här, med regn. Jag kände med knäckt och förstörd för det fick ju bara inte regna, men lagom till kyrkan kom solen och det blev en helt fantastisk dag. Jag har aldrig känt mig så vacker och lycklig....verkligen en av de absolut bästa dagarna i mitt liv. Jag önskar jag fick göra om det, med samma man alltså och samma vänner, släkt och familj...Möhippan var så fruktansvärt kul att jag kan ta den igen också....Ingen som var med glömmer väll    
-JAG är ju snygg i varje fall!!!!

Men i dag jobbar vi och allt är som vilken vardag som hellst...MEN nästa år då är det ju 10 år det måste vi väl fira!!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Riktigt vackra var ni, men var det verkligen så länge sedan? Grattis på Er, och puss och kram från mamma och världens bästa svärmor.....

2010-08-04 @ 18:01:41
Postat av: Anonym

fina ni, ni har ju inte ändras ett dugg! Vi kan väl fira tillsammans nästa år. en tripp någonstans kanske? Mamma och pappa kanske också vill med och fira deras förlovningsdag, och pappas namnsdag förstås! Kram

2010-08-04 @ 19:59:10
URL: http://[email protected]
Postat av: Liselott

så fina så!!!

2010-08-04 @ 20:14:19
Postat av: Åse

Fina!! Helt otroligt vacker är du!! Men gud vad ung Patrik såg ut!! Haha.. Det var en riktigt kul fest..! ;)) KRAM

2010-08-05 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0