Vet inte...

Vet varken ut eller in, vad gör man en dag som denna. Det är kallt, grått, snö, regn, svart, blåsigt, svin kallt, rått, trist och tråkigt. Saknar totalt inspiration!

Snart, väldigt snart vänder det, nu får det vara slut på alla tråkigheter. Imorgon är sista dagen att ta sig mot Kina, kommer vi inte i väg då så blir det helt klart inget...vi har lite krokar ute, men inget bra napp. Fick tag på en resa i dag som skulle gå fredag, helt okej, men med hemresa 11 maj...13 dagar efter att mässan slutat, går inte, går verklgen inte. Så blir det inget napp tills i morgon kan jag lägga denna Kina resa bakom mig och börja leva i mitt vardagsliv igen och i så fall ett nyttigare och hurtigt vardagsliv...6 veckor ska jag vara stenhård och noga.... skit också kom på att jag ska till Hotell Ulle under den här perioden, då kan man inte vara nyttig och stenhård...alldelles för god mat och efterätter. Men okej jag får vara stenhård fram tills dess och sen njuta av sommaren.

Japp så får det bli (för nu är min omgivning trött på mitt svärande och tjureri)...MEN jag håller tummarna ett par timmar till!

Nu skiter jag i jobbet och åker och hämtar mina gulliga små vildar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0