Panorama...

Jag vill inte vara här jag vill vara där borta...Sitter nu åter igen och bara väntar, hatar att vänta. Jag känner mig bort kommen, saknar Honkong, saknar hotell Panorama, saknar de stora sängarna, de gigantiska kuddarna, de tjocka och underbart mjuka handukarna, jag saknar den lilla kakan som alltid står på sängen när man kommer hem på kvällen(som jag aldrig äter, men ändå), jag saknar ursikten och värmen, och spaghettihouse, tempel, standley. Jag saknar tävlingen att hitta en snygg kines, jag saknar haket och nötterna, ...jag saknar att längta hem. Och självkart saknar jag Marko:))Och framför allt saknar jag att på morgonen gå ut och ställa sig på trappan och vänta på vår bil och tänka hm undra vad vi ska hitta för kul i dag!!!






This sucks!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars stackars big sis, känner med dig, kan inget göra för dig mer än hoppas att det löser sig och det är snabbt! kram

2010-04-19 @ 12:21:20
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0