Bibeln....

Det är snökaos och blixthalka....jag tror hela världen är helt "messed up". Vart ska det sluta...Men vet ni att i bibeln är allt det här som händer redan förutspått, jag är inte alltför kristen  och har nog aldrig riktigt läst bibeln, men jag har hört det från säkra källor. Kanske skulle vara ide att sätta sig in lite mer i bibeln, då kanske vi skulle ha mer koll på vad som kommer hända fram över. Ja jag vet inte, tror inte det heller hjälper, men är det sant att man kan skulle kunna läsa sig till vad som ska hända och varför saker händer och till vilken mening så kanske vi skulle angagera oss mer i just bibeln!!!

Jag har hört att gud är god och gör allt med en mening....eller????

Regn, rusk, blåst, slask och snö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0