Bara 1 vecka...

Oj oj oj nu närmar det sig med storm steg, om en vecka har jag vid denna tid precis gått av tåget på Arlanda. Känns tungt att inte möta upp min bästa vän som jag brukar, men jag ska klara det här själv...tror jag blir tuffare och starkare när jag måste klara allt utan henne. Självklart en fruktansvärt lång och tråkig flygning själv, men man kan ju alltid sova.
Det ska bli kul, känner att jag behöver lite nytt att tänka på ...snurrar så mycket i mitt huvud nu. Så att få komma bort och jobba häcken av sig ska bli skönt...ingen omväxling för jobbar gör jag ju jämnt, men det är varmt och massor nytt att se och lite annat som händer än vardagslivet...Tror alla behöver byta vardags schema i bland!

Kommentarer
Postat av: Karin din fd rumskamrat

Jag vet att du tyvärr klarar detta!!! Önskar jag måstat åka med som ditt stöd bara!!! Jag önskar jag fick, provsmaka maten åt dig, stoppa nallarna från å fylla dig med bubblande drycker, hindra dig från dirty dancing hopp, skynda på dig när du velar i shoppandet, och driva våran pakt mot marko vidare, höra när du pratar i sömnen å så mycket mer... men du klarar dig nog med livhanken i behåll detta är ju ditt livsresa som nån sa..... ;-)

2010-04-11 @ 13:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0