vilken dag...

Vi börjar med att försova oss,  vi som längtat efter hotellfrukosten(igentligen bara att få frukost överhuvudtaget), vi han men vi fick kasta i oss lite. Sen så var det ju taxichaffören som skulle "bajsa"...efter en timme i taxi var vi i varje fall på mässan kl 09.00...vi hade tur och gick på jinhan mässan där de bjuder på frukt och lite lunch(annars hade vi nog inte fått något alla). Vi åt lunch vid 12.30 sen gick vi till mässan stängde 21.00....Då var vi totalt slut och väldigt hungriga. Och då hade vi till vår stora förvåning blivit bort lovade att bygga/styla en monter inne på stora mässan. Som tur är gick det rätt snabbt och smidigt, och de var överväldiga att vi kom och hjälpte dem!
Så 22.45 var vi på väg att få något att äta...jättelätt, allt hade ju hunnit stänga, men  Marko hitta tillslut ett thaihak...inte det fräschaste men ok. Vi beställer och sitter och äter och har riktigt roligt....karin och Marko kom igång med sexprat och vår Kines höll på att trilla av stolen, men sen kom han in i det.....När vi nästan ätit färdigt ser jag något komma från över våningen...vad är det där...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅjävlar en stor äklig råtta...svansen var tjock och rosa jag tänkte först det var en katt, så stor var den...så tjej som man är så skrek jag och flög upp i soffan som vi satt i...den vände då och sprang upp igen....Undra vad vi hade ätit...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har ju antagligen ätit hans brorsa eller syrra. MMMMMMM va gott.

2009-10-23 @ 16:19:45
Postat av: ulrika

jag tar tillbaka att jag vill följa med er. jag hade dött om jag varit där iaf hade jag fått men för livet!

kram ulle

2009-10-24 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0