Oj vad tiden går...

Vi har 10 års jubileum här på Akleja till helgen...10 år, förstå, 10 år....betyder det att jag är gammal eller att tiden går för fort!

Jag hitta lite kort från invigningen, det var ju inte digitalbilder på den tiden, så jag fick fota av dem.
I början hette vi Blomsterboden, men bytte till Akleja efter ett par år. Man kan lätt säga att det är lite skillnad på hur det såg ut då och nu...och jag tyckte faktiskt även då att jag hadeen "skitsnygg" butik...(nu kan ju det diskuteras men, men)



Ni som vet hur vi har det utan för nu för tiden, ser nog en väldigt stor skillnad.I dag tar det oss ca 1 timme att bära ut....



Ja, vad tycker ni...



En sak är i varjefall det samma...jag var lika tokig!

 


Håll koll vi kommer ha ett super jubileums erbjudande.....smygvisning under dagen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Oh my God!

Det betyder att jag oxå är gammal...

Du har den finaste butiken både då och nu. Även om det är mycket som förändrats på vägen!

2009-10-07 @ 11:23:00
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: Mamma Ewa

Och jag då, måste ju vara ännu äldre. Men jag har ju förmånen att arbeta med er unga flickor, så det känns inte så. Vore kul med någon bild utifrån idag, även om det bara är en liten del av sortimentet ute, jämfört med sommartid. GRATTIS PÅ TIOÅRSDAGEN DÅ LINDA! Jag tycker du har varit jätteduktig, den här branschen är inte helt enkel.

Kram från Mamma Ewa

2009-10-07 @ 13:06:11
Postat av: Karin

Snyggare nu ..... både du och butiken.....

2009-10-07 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0