Dåligt samvete...

Tänk att man kan få dåligt samvete bara för att man inte bloggat så mycket...och den här helgen har det varit dåligt med bloggande för min del...Det har varit så mycket annat.
Jag åker ju på fredag, och är borta i ca 2 veckor, och nu känns det som att det verkligen kommer att vara vinter när jag kommer hem.Så därför är det så mycket att fixa med, trädgåden måste städas och vinterfixas, och för att städa trädgården så måste förådet städas, och för att städa förådet så måste garaget städas....... barnen måste jag se till så de har varma kläder(tror tyvärr inte att Patrick klara ut att köpa vad som behövs när jag är borta),jag måste börja packa också eftersom jag jobbar hela veckan nu innan vi far....och det är inte det lättaste, så lite som möjligt, så jag får så mycket som möjligt med mig hem.

Påtal om att få med mycket hem, idag såg jag på någon annans blogg att hon beställt en märkes plånbok/aftonväska,på trader eller blocket. hon hade köpt den för 500 kr och sen tyvärr blivit lurad och aldrig fått den...det är ju inte kul, men det roliga i det hela är att det finns mängder med sådana plånboker i Kina för typ 35 kr...jag skulle kunna bli rik..hahaha
(kanske skulle köpa en till henne, för att vara snäll...det är ju sån jag är)

Nu hoppas vi på en bra vecka.....vi får i varje fall 6 pall i morgon så vi på Akleja vet vad vi gör!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0