Cantonfair....

Du store tid vilken stor mässa...om du inte kan hitta mågot här så vet jag inte vart du ska leta. Det är så enormt stort att det är helt omöjligt att hinna se allt, tyvärr. Vi går nog ca 1-1 1/2 mil per dag om det räcker. Och det finns allt, väldigt mycket skit också, men det finns väl de som gillar det med. Vi har ivarje fall hittat mycket snyggt, så vi kommer att ha ett kanonsortiment till nästa jul. Jag får ju tyvärr inte visa vad vi köpt men jag visar lite smakprov från mässan, lite snygga saker. Det är lite svårt att ta kort för man får inte fota hur som hellst på grund av kopierings risken, men jag har försökt ivarje fall.

   

  Det kommer mer....nu ska vi iväg och shoppa lite mer....till det här stället har vi verkligen längtat..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0