Bäst att starta direkt...

Vi landade här i Hongkong vid 15.00 och kom till hotellet 16.30, så det var inga möten inbokade förstadagen. Så vad gör man då....skälv kart...man åker på tempel  market, och shoppar. Men först äter man på spagettihouse, det är en favorit.
Vi fick med oss Marko och hör och häpnad så tror vi han gillade det, han shoppa mest av oss alla......

  

  

Efter mycket resa, gå och shopping så av slutade vi dagen med fotmassage...inte illa!

Som Karin och jag brukar säga"det var en toppen dag"
Men nu börjar allvaret, nu är det jobb som gäller (och lite mer shopping för hoppningsvis)


Kommentarer
Postat av: ulrika

Bäst för er att ni hittar Bakugan - köp upp allt ni ser :)

Puss ulle

2009-10-18 @ 10:53:38
Postat av: Anna

Hahaha! Till Daniel sa han att han BARA köpte Pokemon kort, inget annat!!

2009-10-18 @ 11:36:38
Postat av: linda

Vi har hittat massor och jätte billigt, 9 bollar och 8 kort för ca 60 kronor i en liten väska....killarna kommer bli överlyckliga..Adam längtar inte eftermig nu,an längtar efter bakugan..kul!

Marko fick köpjävulen i sig!!!

2009-10-19 @ 14:45:30
Postat av: tessan

Hej moster jag såg att dom hade Barbie i Kina, jag tycker om dom. Vilken tur att jag snart fyller år, då önskar jag mig en kinabarbie. Hoppas ni mår bra, vi ses snart! Kram cornelia

2009-10-19 @ 16:30:04
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: ulrika

Så bra, Vincent kommer att bli så glad. Men tyvärr vill han nog att pappa åker igen och köper fler... Jag vågar inte ens säga att ni har hittat Bakugan får du kommer han tjata hål i huvet på mig, när kommer bollarna (jag menar pappa)

2009-10-21 @ 23:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0