Länge...

Så här länge sedan jag skrev tror jag aldrig har hänt tidigare. Jag måste bättra mig. Jag som trodde att jag skulle få mer tid till att ta tag i saker nu efter att jag sålt butiken...Jag kan lätt säga att det blev inte så. Jag hinner ingenting. Ovh de få gånger jag försöker skriva något så är det alltid något som krånglar...Jag vet inte vad det tagit fatt i våra datorer, för de är då inte på min sida i varje fall.
 
Allt står lite still och det fortsätter att hända svåra och tråkiga saker. Det är så svårt att känna sig glad och possitiv när allt känns så fel.
Snart får jag och karin börja bygga vårt jul showroom och vi kan börja leverera alla ordrar från mässan. Och efter det känns det som om jag kan köra igång med Mitt&Ditt på alvar.
 
Men innan dess måste jag gå på en tredje begravning på mindre än ett  år. En så fin, omtänksam och rolig människa, en fin extra mamma till mig...Så orättvist och sorgligt. Men visst det är livets gång, ändå kan det kännas så fel och orättvist.
 
Det blir bra, det måste bli bra...Det kan bara bli bättre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0