Gud så mycket man hinner...

En dag fick jag att shoppa på till butiken, jag har säkert glömt något (jag glömde i varje fall att fota det mesta), men det är ändå inte klokt hur mycket man hinner på en dag. Jag tycker det känns som om jag köpt mycket snygga saker, tror det kommer bli riktigt bra.

En liten titt på vad vi kollat på.....


















Måste också säga TACK till mitt "gäng"...Verkligen en kul dag, vi brukar inte vara så här många för i vanliga fall är det bara mamma och jag. Men nu hade vi även Helene, Peter och Siwan med oss...ujuj vad vi skratta....




Att köpa godis på Balders, är då en obeskrivlig upplevelse..Går inte ens att förklara=)))

Kommentarer
Postat av: BlomsterDesign/Elli

Kände igen dig på en gång, även fast du inte var i caesar montern :)

Hade tänkt de men eftersom du "handlade" just då så ville jag inte störa. Får ta de på nästa mässa i stället :)

Kram elli

2011-09-05 @ 20:48:37
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj så mycket fiint, jag dör ;)

Men du måsete bara höra, vad kostar det att så på formex sådär? Fin blogg :)

2011-09-05 @ 21:28:38
Postat av: Linda

svar:

Jag vet faktiskt inte vad det kostar att ställa ut på formex, men det är inte billigt det vet jag!

2011-09-06 @ 19:14:39
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0