Bildspel...


Gud vad jag kämpat för att få till det här...Jag är så lycklig för att det fungerar....Hoppas jag, det går här hos mig i varje fall och jag håller tummarna för att det går hos er.

Det är bilder från visningen i Skövde, bortse från alla mina konstiga miner, eller att jag ser ut som ett troll i håret=) och titta på det jag gör i stället!!



Bilderna kanske inte är de bästa men jag är glad att jag fått dem så ni kan se lite mer av det vi gjorde. Jag kan lätt säga att jag är glad för att det inte är någon film, det där med att lära oss rikssvenska...Fick vi klart för oss att vi inte hade lyckats med..hahaha

Kommentarer
Postat av: maria

det funkar linda :) du kan släppa tummarna nu hihi

2011-09-30 @ 09:56:16
Postat av: [email protected]

Jätte kul med bildspel!!!! vill se mera gånger, kanske en dag på Akleja kanske

2011-09-30 @ 17:24:17
Postat av: Liselott

Östgötska är bra, fortsätt med det.

2011-09-30 @ 17:26:25
Postat av: jenny söderberg

grymt bra jobbat på alla sätt och vis!!!!!

(ps. jag har i dag fått beskedet att jag vunnit en fototävling :))))) hi hi, meddelar mer om detta, för har jag otur så är det reportage i tidningen i morgon ;) Slutpratat om mig!!! Ha en jättetrevlig helg å jobba inte ihjäl dig!!

2011-09-30 @ 20:13:33
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0