Tävling...

Vinna detta set med 3 hjärtformar.
Lavendellila...Tänk så ljuvligt med en blåbärspaj i.
De tål diskmaskin och ugn, så perfekt till alla köksbestyr.

Ta chansen och var med..




Skriv en liten kommentar, att du vill vara med och tävla eller varför inte ge ett tips om vad du skulle vilja baka i dem. Ja, skriv vad du vill och kanske chansen är din.

Tänkte att denna gång kör jag med ett litet tröstpris också, så två har chansen. En vinner hjärtsettet och en vinner de söta små vågformarna. Allt i lavendellila!

LYCKA TILL!
Vinnaren drar jag den 17 maj och medelas dagen efter.


Kommentarer
Postat av: cicci

Klar man vill vara med och tävla!!! Kan kanske baka ett av dina goda recept i en av dom. Går igenom dina recept förslag varje gång det är dax för kalas. =)

2011-05-10 @ 12:16:36
Postat av: Anna

Hej!

Så fina formar passar perfekt till alla kakor jag älskar. Älskar en blåbärschesecake med mandelbiskvibotten och med flera allergiska familjemedlemmar kan jag ju göra den i formarna utifrån de olika allergierna, det skulle vara fantastiskt. Och finns det någon finare färg än lila?

/Anna

2011-05-10 @ 13:25:47
Postat av: Jenny

Å, så fina... klart man vill vara med;) De formarna vore perfekt till midsommarafton, för då kan man ju göra med tre olika fyllningar... och ha samma snygga form. Jordgubbskaka med choklad, rabarberpaj med vaniljsås o kanske en liten blåbärspaj med mandelmassa... det vore helt perfekt!!

2011-05-10 @ 13:43:45
Postat av: Klara

Sjukt söta verkligen! Vill gärna vara med och tävla :) Jag hade nog bakat något så enkelt (men otroligt gott) som rabarberpaj, passar ju perfelt nu när jag har egen trädgård och kan plocka mina egna rabarber! :D

2011-05-10 @ 13:59:23
Postat av: Sara i Norrland

Hej hej!!

Gick ju superbra i förra tävlingen så att jag tänkte att jag kanske ha lite tur kvar. Superfina formar, dom skulle finna sig i våran snart nyrenoverade altan, är ju väldigt snygg som dom är tycker jag. Ha en bra dag, hälsa familjen!! Sara N

2011-05-10 @ 14:12:35
Postat av: Anna Ö

Så otroligt vackra, och min favoritfärg dessutom. Lila i alla toner är så vackert. Älskar att färga frosting eller annan fyllning i lila. Använder oftast lite blåbärssaft, gott också. Att dekorera med lavendel är ju också så ljuvligt. Åh, ser sedan pajerna och kakorna i dessa formar ta form =)En American blueberry pie skulle inte vara dum!



//Anna Ödmark

2011-05-10 @ 14:50:31
Postat av: Kari

Utrolig vakre former! Jeg skal bake kaker til ett par bryllup i sommer, så hjertekaker vil passe fint. Tror jeg vil bake en jordbærkake, en sjokoladekake og en kake med marengs. NamNam... Tror nok jeg skal se litt nøyere på dine oppskrifter.



PS! 17. mai er Norges bursdag, så da hadde det jo passet bra om jeg ble trukket ut. ;-)



Kari :-)

2011-05-10 @ 16:26:21
Postat av: Linda

Hej!



Jag skulle nog baka en otroligt god hallon- och mangopaj :o)



//Linda

2011-05-10 @ 16:28:07
URL: http://www.gottgrisen.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Klart jag oxå vill ha chansen att vinna dessa underbara formar. De skulle passa utmärkt till en härlig rabarberpaj. Tack än en gång för en superbra blogg......

2011-05-10 @ 16:30:26
Postat av: Anna Svensson

Hej!



I morgon firar jag min man 20-årig Bröllopsdag.

Hjärta för kärlek o min Brudbukett gick i vitt o lila.

Tänk om man fick baka en härlg Rabarberpaj i kärlekenstecken till min älskade Man:)

Anna Svensson

2011-05-10 @ 16:52:56
Postat av: Erika

hej!

Jagv ill jättegärna vinna dom. Superfina ju!

kram till er alla

2011-05-10 @ 17:07:59
Postat av: Henriksson

Självklart så vill jag vara med och tävla! Och i år är jag helt kär i gult och somvanligt lila så detta är ett måste. Så mitt val faller nog på en Cheesecake med citron och mandelbotten och så klart ett marängtäcke över. Bara in och gräddas. MUMS! :)

2011-05-10 @ 17:53:14
Postat av: Ellenor

Jag vill absolut vara med i denna tävling med det fina priset :)

Ska förlova mej snart så det passar ju fint med hjärtan !!

Jag skulle baka en paj med äpple, banan , hallon , mango och jordgubbar som serveras med vaniljsås. Smarrigt!!!!

2011-05-10 @ 19:00:54
Postat av: Sara

Åh blev förälskad i hjärtpajformen, helt underbar... =) Är ute efter en pajform så jag kan baka en underbart god jordgubbs & rabarber paj med en klick vaniljglass.. Håller tummarna att turen kommer till mig.. =)



Du har en helt underbar blogg, den har allt.. =) Tips på mat & bak, fina blommor & insperation..Ger mycket till mig som läsare.. Kram

2011-05-10 @ 19:09:35
Postat av: Pernilla

Oh jag vill verkligen ha dom, sååå fina :) Jag skulle baka en riktigt somrig paj att bjuda mina nära och kära på.. och du, tack för en rolig och inspererande blogg Kram

2011-05-10 @ 19:15:26
Postat av: hanna

Jag skulle baka någon riktigt god sommarpaj och bjuda på på mitt studentfirande som är om några veckor! Det är alltid så kul att kunna bjuda på något som ligger i en fin form, det ger en extra fin känsla!



Kul tävling! :)

2011-05-10 @ 20:23:06
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart att man ska ta chansen att vinna dom fina formarna. Jag tycker att vågformarna skulle vara perfekta med lite godis och nötter i till fredagsmyset. Håller tummarna :))

2011-05-10 @ 20:25:59
Postat av: Susanne

Supersöta formar för mig som älskar hjärtan och att baka paj nu till sommaren är så gott. Jag hittade en blåbärspaj med marchmallov som jag måste testa och då kanske i dessa fina formarna. Jag håller tummarna att det blir jag denna gång ;)



Kramar till dig

2011-05-10 @ 20:30:02
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: maria

oj vad mycket gott jag skulle göra om jag vann!

2011-05-10 @ 20:30:45
Postat av: josefin

hej hej! jag skulle äntligen kunna baka lite i min nya lägenhet. och kanske om jag har tur. blir det det jag som vinner!

tack för en underbar blogg.

/en florist kollega i Göteborg

2011-05-10 @ 20:53:31
Postat av: Jenny

Helt ljuvliga formar. Klart man vill vara med och tävla!

2011-05-10 @ 20:56:31
Postat av: Erika

Åh, vad fina.... Naturligtvis vill man vara med o vinna dem! Ska baka en limetårta som var i senaste nummret av hembakat...Rekommenderas :-)!

2011-05-10 @ 21:06:28
Postat av: Kristin

Åh, de skulle jag gärna vilja vinna. Om jag vinner så ska jag ge dem till min fina syster som nyligen har flyttat till radhus efter många år med diverse hårda motgångar. Hon älskar nämligen hjärtan =) KRAM

2011-05-10 @ 22:13:19
URL: http://kristys.blogg.se/
Postat av: Terése

De är jättefina! Skulle bli en finfin mors-dagspresent till min lilla, rara mamma! Kanske med nåt gott i oxå :)

2011-05-10 @ 22:26:03
URL: http://tesensbravader.blogspot.com
Postat av: Sophie

De där formarna vore perfekta för mig jag har bara 2 som är alldeles för stora för att baka kladdkaka/bärpajer eller liknande i. söta är dom också :)

2011-05-10 @ 22:57:22
Postat av: Lisa

Jag har precis fått veta att min man INTE har cancer och hela jag känner mig full av hjärtan!

Hjärtan till honom, till livet och till ALLT.

Känslan är obeskrivlig. Jag skulle fylla formarna med blommor, kärlek och allt som är gott. Choklad, godis, bakverk. LYCKA. /E

2011-05-10 @ 23:34:38
Postat av: Jenny

Åhhhh... dom är ju såå fina! Jag skulle nog gå ut i trädgården och plocka lite rabarber och göra årets första smulpaj på just rabarber och så klart ska det vara en härligt krämig vaniljsås till det, i mängder... ;)



Ha en fin dag, kram!

2011-05-11 @ 08:44:59
Postat av: Susanne

Guuuud vad fina!!!!! Tänk vilka goda rabarberpajer det kan bli. Jag vill jättegärna vinna.

2011-05-11 @ 10:22:25
Postat av: Sandra

De är ju sååå läckra!! Självklart vill jag vara med och tävla.. de kommer göra sig så fina att servera lite gott i på altanen som den här sommaren ska få toner av lila hemma hos mig.. Kram kram

2011-05-11 @ 12:45:28
Postat av: linnea sundberg

Jag vill jätte gärna vara med och tävla :)



Jag skulle nog göra olika former utav sommar-pajer tror jag. Jordgubb&rabarber paj är en stor favorit, och eftersom jag nyligen flyttat ihop med min pojkvän i en lägenhet, är väl inte dessa fina formar det första som tillåts att köpas av ekonomin. Kram på dig! :)

2011-05-11 @ 16:53:29
URL: http://linneasu.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag vill gärna vara med och tävla! Det blir helt klart vår favorit kiwi och jordgubbspaj i dessa ljuvliga formar! :)

2011-05-11 @ 18:38:11
Postat av: Lisa

I dag önskar jag mig formarna av motsatt anledning. För att jag är ledsen. Jag skulle hämta min brudklänning på kemtvätten. Då är det en stor, vit, blekt fläck mitt fram på livet. - Klänningen är röd. Och hade ingen fläck när jag lämnade in den. Sen när jag kom tillbaka till bilen hade jag fått 400:- i p-böter för att jag hade ställt p-skivan fel.Jag vet inte om det är en signal "från ovan" om att jag inte är tillräckligt ödmjuk och tacksam för det som hände igår. Eller om det bara är livets lotteri. Nu gäller det att rikta tankarna åt rätt håll. Som min man sa, "vi finns ju kvar i alla fall". Han är värd allt.

2011-05-11 @ 18:43:50
Postat av: Karina

Älskar ju dessa underbara formar men äger ännu inga egna så klart att jag nu vill vara med och tävla om dessa !

Jag skulle baka rabarberpaj och bjuda mina vänner på och sen skulle jag ju bara sitta och titta på dom och njuta av hur otroligt söta dom är.

Ha det gott !

2011-05-11 @ 22:11:14
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/
Postat av: Maria

Superfina, jag vill absolut vara med att tävla. Skulle baka goda hallon och rabarberpajer i dem eller som andra har sagt ngt av alla dina goda recept.

2011-05-11 @ 22:24:06
Postat av: Jenny

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Eftersom jag precis har upptäckt att jag har rabarber på min tomt, (flyttade in i slutet av feb i mitt hus) så är det rabarber som skulle bakas i formarna. Mvh Jenny

2011-05-12 @ 09:30:21
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Jenny H

Klart jag vill vara med!



Så här års avbyter delikatesserna att baka paj på varandra. Rabarber, jordgubbar, hallon, blåbär,björnbär, äpplen, päron - ja formarna skulle absolut inte behöva stå och damma i mitt kök :)

2011-05-12 @ 13:01:34
Postat av: Monica

Hej!Eftersom jag inte är någon fena på att baka, så skulle dessa formar, ifall jag skulle vinna dom, få hamna hos min "superbraiga" jobbarkompis!

Hon älkar lila och det var dessutom hon som visade mig till din härliga blogg,så vad skulle väl passa bättre än att kunna få ge henne en liten present bara för att hon är den hon är!! Önskar dig en skön vår!

2011-05-12 @ 22:29:19
Postat av: Karoline

Såå fina formar. Har stått på min önskelista länge, så det är klart man skulle vilja vinna dem.

2011-05-13 @ 19:57:06
Postat av: Tina

Jag vill, jag vill, jag vill vinna! Underbart fina formar! Tack för en härlig blogg! /Tina

2011-05-14 @ 01:19:58
Postat av: Jenny i Ö-vik

Jättefina formar å en fantastiskt blogg, kikar in här varje dag för att få inspiration. Jobbar på Karins gamla butik i ö-vik å det var hon som tipsade mig om din blogg. Självklart hoppas jag att jag vinner dom, har aldrig tur i spel fast jag har tur i kärlek... vad jag skulle baka, hmmm...tar nog ett av dina recept så vet jag att det blir bra / Jenny

2011-05-14 @ 11:51:42
Postat av: Linda Salomonsson

Solen lyser underbart nu och vilka sommarkänslor man börjar få,så att få mera sommarkänslor vill jag VERKLIGEN vinna dessa vackra formar så man kan baka något gott i dem och bjuda sin underbara familj på.Tack för en bra blogg / Varma soliga Hälsingar från en som håller tummarna/ Linda

2011-05-14 @ 13:21:58
Postat av: sofia

Om jag vann de fina formarna skulle jag baka den underbara cheesecaken med lime och vit cholkad som jag fick tips om på din blogg. Den är ren kärlek! :)

2011-05-14 @ 14:06:06
Postat av: Anna

Skulle gärna vilja vinna dem! De kan jag ha i mitt nya kök som är nyrenoverat och bjuda hem familj och vänner på fika!

2011-05-14 @ 14:39:42
Postat av: Katrin

Klart jag vill vinna dessa fina formar till att baka härliga smulpajer av olika bär i sommar.

2011-05-14 @ 18:15:21
Postat av: Emma Ö

Hej, vilka fina formar!! Har precis fått upp ögonen för detta märke och har inhandlat fina skålar i just lavendel lila. Vad passar inte bättre än pajformar lagom till sommaren, kanske fasters jordgubbspaj med marängtäcke, som kan avnjutas i de fina vågskålarna!!

2011-05-15 @ 13:57:47
Postat av: Jenny

Det är klart man vill vinna..Har köpt skålarna och tårtfatet i samma färg hos dig och det skulle ju passa så bra med formarna oxå...de är ju så fina.

2011-05-15 @ 15:51:29
Postat av: Karin

Tänkte att jag ville vinna dom, så att Du måste komma till mig i sommar å baka en massa gott i dom!!!! ;-)

2011-05-16 @ 15:38:54
Postat av: therese

Åh vilka fina formar, klart man skulle vilja vinna dem :) Alltid lika härlig läsning på din blogg, blir så imponerad över allt gott du bakar!

2011-05-17 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0