Coola killar i rosa...

I lördags när jag var en sväng till butiken för att göra brudbuketterna, så passade jag också på att åka till Evaboden. Evaboden är världens bästa barnklädsbutik. Butiken drivs av systrarna Camilla och Ann-Christin och jag kan lova att de gör allt för att göra sina kunder nöjda. Vill du ha det där lilla extra måste du besöka deras butik. Det finns alla storlekar, från minimini till 170 till både kille och tjej. Och det roliga är att det finns lite andra märken än de vanligaste. Jag handlar mycket där och jag tycker mina killa ser snygga ut och de tycker själva att de är coola när de får nya kläder.
Jag var tveksam till de rosa tröjorna, men oj va de blev lyckliga!!!

Söderköping har mycket att erbjuda och är ett super trevligt utflycktsmål. Titta på fina båtar i kanalen, äta glass i mängder, shoppa barnkläder på Evaboden och glöm inte att besöka Romeo och Julia, och Fia som jobbar där och kan erbjuda snygga dam/tjej kläder..Hon fixar looken=).  Och naturligtvis bara njuta av staden och de pittoreska smågatorna...Och massor, massor mer..Och just det Akleja så klart..hehe




I dag har killarna tröjor från Mexx och Olle har även shorts från Mexx, Adam har super snygga jeansshorts från Grunt. Helt klart coola killar!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka Fina Killar!

2011-06-06 @ 21:14:55
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vilka Fina Killar!

2011-06-06 @ 21:16:46
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: kristina

Hej

så fina killar du har

håller helt med dig, Evaboden är toppen

2011-06-08 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0