Hur kunde jag...

Jag av alla glömde kameran hemma i dag....Jag som alltid har kameran med mig. Vi har varit hos morfar och firat hans födelsedag i dag. Mycket trevligt att träffa släkten, är så sällan vi ses nu för tiden. Det var så fint på landet, som vanligt... Massor med underbara blommor, ordning och reda, prydligt och vackert.
Igår försökte vi berätta för killarna att Wilma fanns i luften där, att det var hennes plats nu, att vi skulle hälsa på henne också...hm mycket svårt att förstå, kanske för att det är väldigt svårt att berätta på ett bra sätt..




På vägen hem hämtade jag ett par träningsbyxor (jo då det går att träna i vilka byxor som helst)hos min syster...BARA för att om jag lånat dem, så måste jag springa...Och presic när vi kommer hem börjar det regna..vilken otur;)
Jag ska, för som jag brukar säga...det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder.....Och nu har jag ju bra springbyxor, så vad har jag att vänta på!!!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Vad lika du och din morfar är.

2011-07-30 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0