En doppresent att vänta på....

Nu är vi där igen, dop present till en kille.....Och så till råga på allt till vår gudson, måste ju vara något att minnas eller att vänta på. Jag gillar den här iden, Kalle fick det av oss och då är klart att Axel skulle få det också. Att veta att nan får en moppe när man fyller femton, att inte behöva spara till den själv. Nu är det ju klart att vi inte vet vad en moppe kostar om 15 år, men klart man måste komma nära på typ 18000 kr. Vill man inte ha en moppe kan man ju ha till körkortet....Vaad som , man har ju en liten början i livet i varje fall!!





Hur fint kort har vi inte då.....Min fina Tessan har gjort det på frihand och med vattenfärg. Hur duktig som helst!

Kommentarer
Postat av: Mariette

Hej!

Jag har läst din blogg ett tag, men aldrig skrivit någon rad...(!)...

Tycker du har en inspirerande och snygg blogg och det roliga var att när jag var på Formex så såg jag dig, du stod och grubblade vid PB Homes monter... Eftersom jag hänger här ibland så var det ju inte svårt att känna igen dig!



Jag ska absolut prova någon av dina goda kakor, som du ALLTID dekorerar så otroligt fint!



Kram Mariette

2010-09-11 @ 19:32:24
URL: http://liljorochtulpaner.blogspot.com
Postat av: Bertil Holmström

Hej



Tyckte det var ett bra dopförslag. Skrev lite om det på http://www.presentjakt.se/blogg/en-langsiktig-doppresent-pengar-pa-kontot-varje-manad/ och lånade bilderna. Hoppas det är ok.



Hälsningar

Bertil Holmström, presentjakt.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0