Längtar...

Nu är det snart dax för Kina äventyr, Jag längtar fruktansvärt mycket samtidigt som jag tycker det är jobbigt att lämna barnen så länge. Men jag vet att de klarar sig och har det bra..De har ju en så duktig pappa:)

Men det ska bli så roligt att komma iväg, speciellt efter vårens miss. Och att jag får åka med min bästa Karin ska bli underbart. Det blir ännu resa att minnas, gud vad mycket snyggt vi ska hitta, "bästa resan någonsin"...Ska bli så, så kul!

Man vet ju aldrig vad som händer eller vem man möter i Kina....


Kommentarer
Postat av: Karin

Kan bara säga att jag känner detsamma... Bästa resan någonsin... ;-)

2010-10-04 @ 13:31:50
Postat av: Anonym

Vad är det för jäkla fjäsk?

2010-10-04 @ 16:53:28
Postat av: Anonym

Och gissa vem som skrev det...själv klart min man!!! Jag menar det, inte många killar skulle vara hemma i nästan två vecker och sköta allt...barn hund tvätt "städning" och jobb så klart!

2010-10-04 @ 19:09:26
Postat av: Liselott

Jag känner faktiskt många killar som skulle vara det och fixa det hur bra som helst! Vi lever ju i ett jämställt samhälle...:))

2010-10-04 @ 20:04:09
Postat av: Mannen

Tack ska du ha älskling. Det var snällt av dig. Jag vet att jag är bättre än många andra :)

2010-10-04 @ 22:38:21
Postat av: Anonym

Nja, det kanske vi gör, och det kanske många skulle klara .Men jag vet nog många som inte skulle klara det, inte så länge och inte så många gånger om året. Hur det än är så är det vanligare att tjejerna är hemma och killarna borta och jobbar. Och hur man än vrider och vänder på det så är det ofta vi tjejer som har koll på det mesta, och det blir en stor omställning för killarna. Nyttigt och bra :)

2010-10-04 @ 23:11:58
Postat av: Karin

Linda jag håller med!! Tur vi har dom vi har ;-)så vi kan få göra å jobba med det vi tycker om!!!

2010-10-05 @ 13:15:31
Postat av: Helene

Kul för er..................men jag är inte bitter!!!!!

2010-10-07 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0