Vad ska jag ta mig till....

Idag är det sista dagen för min Maria, min alltiallo, Min slav......vad ska jag göra, hur ska jag klara mig, hur ska jag orka. Maria har varit hos oss sedan augusti föra året varje vecka måndag till fredag, 4 timmar om dagen. Och det gör skillnad, även om hon inte är utbildad så gör hon allt smått runt i kring..vilket underlättar så mycket för mig.
Men nu är tiden slut, kunde jag skulle jag anställa henne jag lovar, men pengarna finns inte, så det är omöjligt. Vårt stora hopp just nu är en lärlingspraktik, men arbetsförmedlingen är ju inte direkt snabba, så vi vet inget....Men vi håller tummarna stenhårt!

Du är värt lite medvind Maria....


Kommentarer
Postat av: karin

HÅLLER TUMMARNA FÖR ER!!!!! BÄTTRE "SLAV" FINNS VÄLL INTE??!!!! ;-)

2010-03-10 @ 15:27:52
Postat av: linda

så sant så sant!!!

2010-03-10 @ 17:35:00
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: maria

Tack Linda!! håller mina tummar sten hårt, för jag verkligen HOPPAS på att det kommer att fixa sig med lärlingspraktiken... jag trivs ju sååå bra som slav hos dig hihihii

2010-03-10 @ 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0