Jag ska ut!!!!

Ha, det är år och dar sedan jag var ute, men i dag smäller det. Ska ha lite tjejfest här hemma, så nu sitter jag och väntar på brudarna. Det är det gamla  gänget med brudar, vi från förr, killarnas tjejer...Det ska bli så kul, men nu får de komma jag känner mig helt ensam, är inte van att vara helt alone här hemma. Har varit och fått hjälp av min unga snygga coola lilla syster med kläder, så jag känner mig rätt snygg och faktiskt lite cool...hihi 40 år cool då alltså. Så nu ska jag och mina armbågar ut och slåss på dansgolvet....önska mig lycka till!



Kommentarer
Postat av: Frida

får man följa med??

2010-06-12 @ 20:03:24
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Anonym

undrar det samma, vill minnas att man nästan var en i det där gänget, eller jag hängde kanske mer med grabbarna i gänget hihihi!

2010-06-12 @ 20:30:00
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Anna Teddy

Åååååh, i oktober ska det inte vara nån vulkanaska, då ska vi på Tang!!!

2010-06-13 @ 13:30:36
Postat av: maria

hoppas verkligen du hade super roligt!! o att du inte mår allt för dåligt idag! =)

2010-06-13 @ 14:46:07
Postat av: Sandra Bohman

Hej du snygga 40-åring.........tack för en mycket trevlig kväll. syns snart igen och då på midsommarafton. kram

2010-06-13 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0