Vattnade visst...

Ojdå så det kan gå när man inte har huvudet med sig!!!

Vattnade lite hemma på morgonen vid 07.00, med slangen, utan munstycke. När jag var färdig så la jag slangen på gräsmattan för att gå ner och stänga av( vi bor i sutturänghus), men på vägen ner glömde jag visst något....
Vid 17.30 ringer mannen och frågar-vattna du i morse??
Vattnet har då stått på i mer än 10 timmar, tror ni det var blött...Det var sjö, sandlådan var fylld och lekstugan stod i vatten...man kan ju undra hur det såg ut på grannens sida????

Det ser ut som skit över allt nu, rena lervällingen, Bilden visar knappt alls hur mycket vatten det var, det har ju runnit undan endel...Och en viss arg, lite irriterad man har öst vatten på torrare ställen=S

Usch vad klantigt!!!



Kul att leka i sandlådan!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Du har en fantastisk blogg. Jag jobbar oxå som florist. Har precis börjat blogga. Mvh

visbydrommen.blogspot.com

2010-07-16 @ 21:21:51
Postat av: Anonym

J..la klantskalle

2010-07-16 @ 21:37:30
Postat av: Anonym

lite klantigt var det faktiskt! men sånt händer, hoppas det inte påverkade dina fina land???

2010-07-16 @ 22:27:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Liselott

ojdå, det var ju mindre bra... Men, men även den bästa kan glömma saker ibland. :)

2010-07-17 @ 16:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0