Bollar...

Jag älskar lammöron....de är så underbara, grå, grön, silvriga och alldelles mjuka och gosiga. Man kan använda dem till så mycket. Min syster gifte sig för ett tag sedan och jag dekorerade så klart hela bröllopet och jag tänkte visa er en del inspiration från det bröllopet och från flera andra..tips och ideer för er som går i giftas tankar!

Till den dagen gjorde jag bland annat dessa lammöronbollar för att hänga bakom brudparet, eftersom det var fönster bakom så var det lite svårt vad man skulle hitta på , men jag tycket det här blev super fint.

Lammöronen är nålade på oasisbollar och utan på har jag nålat olika organsaband, hjärtan på tråd och i hänget har jag med spltråd fäst kvistrosor och fjärilsorkideblommor.




De fladrade vackert i vinden ( under pussleken!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0