Semester....

 
Har gjort semesterschema, och kommit på att jag har för lite personal, hur jag än vrider och vänder på det så får jag inte ihop det...För extra personal har jag fortfarande inte hittat någon. I varje fall så fick det bli så att jag fick 2 veckors semester...och de ska jag tillbringa med mycket trevliga människor, tyvärr inte min familj men dock mitt andra jobb Caesar Collection...v 32 blir det monterbygge i stockholm på Formex(varmare denna gång hoppas jag) och v 24 ska det byggas vår 2011 på kontoret i Sandared...Så Ulle för en gångs skull får du reda på när vi kommer väldigt tidigt..hahaha
Det kommer bli jättebra, jag är glad att jag fått ihop det, och sen får man ta en dag i taget. Och i stället för hela veckor semester, har jag tagit några strödagar varje vecka i stället, och hoppas på att jag prickar in solen de dagarn.
Och att åka till Formex och till Caesar Collektion och hotell Ulle är ju semester det med....

(Vem vet någon kanske överraskar med en semestertripp, tidig eller sen sommar, för då kan jag vara lite ledig)

(Eller kanske jag kan bli nominerad på Lugna Favoriter, för en resa till Dubai....hihi)

Sommar är sommar och det är härligt vare sig man jobbar eller inte!!!!

Kommentarer
Postat av: frida

HEMSKT GÄRNA. till hösten tänkte jag försöka starta ett rutinbaserat liv och även hitta ett nytt jobb. så i sommar passar utmärkt!

2010-02-09 @ 18:24:02
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: ulrika

Det tackar man för - skriver in det i kalendern redan nu. Får hem och kolla recept :)

2010-02-10 @ 08:55:22
Postat av: Karin

hmmm du har ju inte sysselsättnings problem i varje fall!!! Och tur det!!!! I alla fall för Marko;-)

GRATTIS DU har vunnit en resa till Norrland precis när du vill!!!! All inclusive !!!!!

2010-02-10 @ 21:12:55
Postat av: Liselott

Härligt med en så positivitet!! Plötsligt händer det så fortsätt hoppas...:)))

2010-02-11 @ 19:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0